Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal en welkom op mijn blog! Ik vind het leuk om met jullie te delen waar ik allemaal mee bezig ben. Sinds een poosje ben ik aan het haken en breien geslagen en ik heb al een aantal dingetjes gemaakt. Maar er liggen ook nog een (groot) aantal onafgemaakte projecten te wachten, met name borduurwerken. Soms denk ik 'ik moet eerst afmaken waar ik mee begonnen ben' maar dan zie ik allang weer wat nieuws waar ik dan mee bezig ga...en dan ligt de kast gauw genoeg vol! Tja, aan werkjes dus geen gebrek! Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten als jullie een kijkje komen nemen. Voor nu veel plezier met het lezen en het bekijken van alles!

dinsdag 19 juli 2011

Teckel (Breien)

Deze teckel komt uit het Kinderbreiboek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten